when the sun shine, we'll shine together.

oh, inatt blir det laserzone m. klassen.. längtar! :). har precis legat i sängen och vilat, underbart. tog sovmorgon i morse föresten, det var inte fel. Såg she's the man med, innan jag cyklade till skolan. gosh, så hett!
(see my old man has a problem, he has a way with the bottle That's the way it is.)
Det har varit en bra dag idag, det måste jag säga=) mkt bra musik, en glad nyhet på historian, stadsvandring och så klart... ett av årets bästa investeringar / impulsköp..; min lars winnerbäck biljett..! Hitintills är det klart att Frida und moi ska gå, men förhoppningsvis hänkar Maja och Linkan med!=) Jojo-hanna o. johan verkar ju också rätt säkra på sin sak. Även om vi inte går together, så är det också asa-nice=).

Just nu lyssnar jag på Tracy Chapman och funderar på vad jag ska ändra på min motion, föreningsteknik ni vet ; ). eller det gör ni kanske inte. men alla snobbar på friskolan VFG vet!;D vi är så.. proffsiga. Vi lär för livet, så är det va..? Hoppas verkligen att vi har användning för vad vi lär oss på femti-poängs kursen i föreningsteknik..;). haha.

oh, bör väl sluta nu och fortsätta med pluggandet. för det kommer nog inte bli mycket pluggande imorn.. haha ;). har ju hyrt lokalen till kl 0700, och även om jag går hem innan det så kommer jag troligtvis att tillbringa större delen av dagen imoron i sängen...;)

"en elegi för alla sorger denna hösten handlar om, för en mor som sjuknat in och för ett barn som aldrig kom."

Fastän att jag vet att det är sjukt och fel på alla sätt och vis, och fastän att jag vet att det hopplöst, kan jag inte låta bli att känna som jag gör.
Tur för mig att ingen tar mina kommentarer och trånande blickar på allvar.

(it's okey, don't be alarmed)


Kommentarer
Postat av: veronica

Haha, japp, Holly är "favoritflickvännen" :P
Hhahahaha, jaa, men det roliga är att de ser sig typ som systrar, och de kommer sååå bra överens, man vill liksom tro att de ljuger och är falska, men det känns fan som att de är seriösa med sin vänskap när man hör dem på tv! Men..vad ska de göra? HAHA! De bor ju ihop! xD puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback