And if this world runs out of lovers,

We'll still have each other.

jesus alltså, om jag någsin gifter mig.. då ska jag och min make dansa till starship- nothing is gonna stop us now på vårt bröllop. och så ska en massa new radicals spelas! & Innan du börjar gnälla, JOHANNA; jag vet att jag har sagt att jag aldrig ska gifta mig, meeeen det är såhär nuva att jag ska gifta mig, men bara om det är med mr. Duhamel. okey? hehe

btw- bigbrother låten från första säsongen, mediahora, jesus den är BRA alltså! Saknar BB så att det gör ont i hjärtat ibland;P haha

nejmen nu ska jag lipa lite. kan nämligen inte festa ikv, vilket är SYND, eftersom att jag verkligen känner för att va lite EMO och supa gärnet.
(okeeeey peyton, chilla lite va!;D )

yeye nu ska jag ta reda på varför Vikk undviker mig- FÖR DET GÖR HON. palla vara cool liksom!:p jesus.

later!


Kommentarer
Postat av: linn

buhu, jag ville träffas mer mer mer! :(

Postat av: Anonym

BigBrother ärr inte bra grejooor

2007-11-04 @ 16:11:16
URL: http://MartinCarlJohanOlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback