'and all at once the crowd begins to sing,

Sometimes the hardest thing and the right thing are the same.

Uuuh, den här helgen har varit kanon, det måste jag ju bara säga :)
I fredags var det Thorkildsen&Brandbu mys, m-m-m, ni skulle ha varit med; ) iaf, teve, friidrott, morötter, dipp+ tända ljus är bara såååå myyys.

Igår hade jag en hel del att fixa här hemma, men självklart hann jag med att kolla lite på Finnkampen med, of course. det gäller prioritera rätt. letade efter Johanna i vimlet, men föga förvånande fann jag henne inte.
Linkan&jag möttes vid IOGT tidigt på eftermiddagen, för att gå runt sjön & för att då passa på att ta en avstickare till Willys, för att  väl där införskaffa oss lite förnödenheter till kvällen. Det var galet härligt väder när jag väl cyklade ner till sjön, men för varje minut som gick när vi väl började promenera, blev det bara mörkare&mörkare på himmeln. När vi var ett par minuter ifrån simhallen började det åska, & när vi låst upp cyklarna och precis hade påbärjat cykelfärden hemmåt, då kom världens skyfall, men vad fanns det att göra? vi väntade på att det värsta skulle dra över, men det blev knapps bättre så vi fick helt enkelt cykla hem i spöregnet. när vi kom fram till PLV. 34, var jag självklart genomvåt inpå underkläderna, bokstavligen talat. Detta ledde till att min förkylning som ÄNTLIGEN hade börjat släppa kom till baka med i alla fall nästan full kraft, & detta hindrade mig från att träna idag, så istället tog jag&Plinkis ännu en runda runt sjön, & det var ju inte heller helt fel :) hade mer tur med vädret idag, det kan ju tilläggas:p

igårkväll var det som sagt fotboll som stod på schemat under kvällen, och DAMN jag trodde att jag skulle dö, som alltid. pulsen rusade&jag hade svårt för att andas mest hela tiden, men det är så det ska vara, helt enkelt. annars vorde det inte samma sak. jag ska inte börja snacka om matchen i sig, haha, bara säga att det var ritkigt kul att kolla, fotboll är det bland det största för mig, och jag lääängtar till nästa helg, när Primera Divisíon förhoppningsvis sänds.

Idag har det mest handlat om Finnkampen, efter att Linkan åkte hem och jag hade diskat färdigt.
Inte fel. Önskar att jag hade bevittnat Kampen live, men plånboken sa som vanligt nej.

För tillfället lyssnar jag på musik, & önskar att jag hade pengar på mobilen så att jag skulle kunna slå antingen Linn, Malin eller Emma en pling för att höra hur det har gått i helgen. Får göra det imorgon istället, det mest väsentliga ikväll är ju att höra Johanna berätta om sin helg med sin Blivande Make,. ;; :! Det är hennes ankomst jag väntar på, egentligen vill jag sova, men som sagt, det gäller att ha sina prioriteringar rätt. ;)

ska avsluta med att säga, att just nu lyssnar jag på Kelly Clarkson- Anytime nooone stooop. Idag har även All at once m. The Fray spelats flitigt,
meeen veckans låt är onekligen Crying like a church on monday, m. världens bästa New Radicals.

well,  hoppas att ni som läser dagens inlägg har haft en lika fin helg som jag har haft, & jag hoppas inte att min värdelösa svenska gör det jobbigt att läsa den rätt långa utläggningen om helgen m.m..:p haha.

& well igen, sleep tight, don't let the bed buggs bite.

(& till Jojo-Hanna, : HEHE. ;)
:! ) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså, BLOGGARN - det är du det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback