And I'm crying like a church on monday,


Praying for these feelings to go away
So do me a favor baby,
Put down your new God,
And love me like sunday again.

New Radicals har tagit mig med storm. Tillsammans med the Killers, Robbie & Paolo är dom i en klass för sig själva. Eller borde jag kanske skriva, i en klass för sig släv? Gud jag vet inte, min svenska har försämrats något brutalt under sommarlovet.

Ikv. är det i vilket fall som helst LAS VEGAS, m-m-m, njutning. & imorgon blir det nog the Notebook&Psych, med tända ljus&frktsallad, myys :) vad händer mer i helgen då... tja, jag bör kanske nämna att.. DET ÄR LANDSKAMP PÅ LÖRDAG:D how feting-nice är inte det?! Plinkis kommer över till mig, damn vi kommer att dö.

Till sist kan jag väl bara säga, att det känns som att den här förkylningen jag har drabbats av, känns som att den kommer att vara förevigt. Det är hemskt. Jag är van vid att Johanna är den som brukar vara sjuklingen, nu har jag plötsligt drabbats av .. ja jag vet inte vad, jag är som sagt inte särskilt van vid det här. Dagens fråga är onekligen; hur mycket snor kan kroppen producera, egentligen? hjärnkonotret nästa.
Men ni trodde väl inte att en förkylning skulle hålla mig bort a från skolan, va? ;) oh no, skolan är allt. Vad jag känner för den här skolan&allt som har med den att göra, de känslorna går inte att klä i ord.

Ska avsluta med en favorit-bild, på mina hjältar. Tror inte att Jojo tar illa upp, över att jag härmar henne, faktiskt: ) inte denna gången.

image10
heroes,
for sure.

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså, you're killing me! thorkildsen&pitkämäki in my heart<3 ;)

Postat av: linn

oh, till o med jag följde friidrotten en del :) haha. saknar dig.

2007-09-06 @ 15:12:20
URL: http://linnenglunds.blogg.se
Postat av: Johanna

OFTA att det bara var det ;;

2007-09-06 @ 16:01:50
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: Anonym

peace på hjärnkontoret! HAHAHHAHA

2007-09-06 @ 17:22:02
URL: http://antonela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback