Funny how they say that some things never change.

uhuu, lite ryan adams sådär på söndagseftermiddgen är ju inte helt fel, alltså...:) min stoora kopp med mumma-te gör ju inte heller saken värre.
ännu en gång har en minst sagt lyckad helt förflutit. det har varit mycket uf jobb, men det bästa har ändå varit att jag har käkat såpass många måltider hemma hos familjen Mícanovic. m-m-m! förut förstod jag aldrig riktigt vad Jacob menade, när han babblade på om dessa "bosniska frukostarna", men god damn, det gör jag nu. m-m-m! kärlek till Ines föräldrar!
hemlagat for sure-v

nu väntar jag bara på ett svar från linn, vill veta om jag kan ringa henne ikväll efter att första halvlek har spelats klart. för ikv. är det Real som gäller, hell yeah:)

hehehehehe
hörde föresten att isabell hade sett nellis när hon, nelle då, hade varit ute och kört bil
hehehehe
det hade jag velat se, måste vara äkta entertainment jue.!;D hehehehe!;DD

okej, nu ska jag skriva på svenskan fram till klockan sju. vid sju börjar fobollen, och innan dess ska jag lättplätt  även koka upp lite mer te, för god damn vad det här te...et (?) är GOTT!

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback