I need to get some perspective on these words,

before I write them down;
You're an island and my ship is running ground.

Mmm, så har ännu en dag förflutit, här i  Växjö. Dagen som till en början såg ut till att bli riktigt hemsk, med en skoldag som innehöll ett flertal lekitoner som i snitt var en och en halv timme långa, och vi endast hade nollbyten/fem minuters raster mellan varje lektion. En oerhört kort lunch hade vi också, meeen dagen flöt på fiiiin fint :) efter själva skoldagen pallrade jag mig till gymmet, och det var det SÅ LÄTT VÄRT, eftersom att min och Carros looooveeee var där. m-m-m!
Ikväll har jag jobbat med svenskan, men har även hunnit med att slå en pling till farmor&farfar i Norge, & dom var sååå glada över att höra ifrån mig;) mm, känner mig duktig nu.

Johanna är tillbaka från SkolSM, men det är inget jag märker av särskilt mkt. OKEY, hon hann med att sätta sin personliga prägel på lägenheten efter att hon bara hade varit tillbaka en liten stund, MEN det faktum att hon knappt kan prata gör att jag ibland glömmer bort att hon faktiskt befinner sig någonstans där ute i vardagsrummet. ;)

Helgen var också väldigt lyckad, jag hann få en hel del plugg gjort, vilket faktiskt var den huvudsakliga anledningen till att jag stannade kvar, men jag hann även med en del träning och FRIIDROTTSTITTANDE. mmmm, Kallur är bara såååå gryyym. damn! 
Lördagsnatten spenderade jag hemma hos Linkan, med lite laborationsrapport- skrivande och.... Svensson Svensson! mm, har saknat.<3
(uuuh, värt att nämna är också att i lördags, tog United TRE och Chelsea endast ETT, poäng, vilket gör att United nu ligger före Chelsea i tabellen, mmm målsskillnad is the shiiit.)

NU ska jag i alla fall överlämna internetsladded till min kära rumskompis Elvira, och sedan blir det nog lite läsning.

och EY, på onsdag startar nästa säsong av Grey's.:D mmm, finally my life make sence again. ;)

Saknar linnzan, kan jag ju avsluta med. för att hon är så braaaa, helt enkelt.
<3


' We won't say our goodbyes, you know it's better that way. We won't brake, we won't die, it's just a moment of change.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH, vi såg också på svenssonsvensson på lördagen!
haha, fräänt ;;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback