Once bitten and twice shy,

I keep my distance but you still catch my eye
Tell me baby do you recognise me?
Well it's been a year, it doesn't surprise me.


Nu sitter jag i skolan, läser lite FeB. Min telefon ringde för en liten stund sen, och jag blev lite förvånad när jag såg att det var Jacob som ringde. Han hade tydligen glömt sin iPod i skolan bredvid sin dator, och eftersom att han utgick från att jag var i skolan, ringde han mig för att be mig låsa in den i mitt skåå till imorgon. Då jag gick med på att göra honom denna tjänsten, tog jag mig även friheten att lyssna på ett par låtar, nu innan jag ska dra mig hemåt. Har lyssnat på Wham- Last christmas, därav rubriken och texten ovan :) ååh, så underbara! mm, det är så lätt min och mamis favoritlåt:D

Weeeell, nu ska jag dra mig hemåt, ingen träning idag, utan det blir till att sätta upp gardinerna, koka majskolvar och se på Grey's. Allt detta med Jojo, som faktiskt kan prata rätt så normalt nu;) allt tack vare förkylnings- honungen jag införskaffade lägenheten! lovar.

uuh, nu började en ny låt spelas, Iris. Mmm, min och B's låt. herrejävlar! vad längesen.. jag tänker nog för mycket.
önskar att linnzan kunde komma hem i helgen....:/

wel,, bye bye!

PS.
Sigrun är galen, galen I tell you!
(vet att antonela håller med mig, mm det gäller att vara kärringar när det gäller sånt här!)
DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh a den kvinnan är fan riktigt galen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback