So baby take all of your fears, and cast them all on me

'cause all I ever wanted was just to make you see
That I could be the one to give you, all that you've been searching for.

Såå, nu har jag precis skickat iväg ett mail till farbror Persson, som förövrigt är världsbäst. :) Det var inte fören jag yttrade orden, som jag faktiskt insåg hur mycket jag saknar dig.

Just nu är jag bara så irriterad, att jag vet inte vad jag ska ta vägen. Vad är det med alla människor? Hur jävla svårt kan det vara att visa lite respekt och omtanke för sina vänner? Till er som läser detta; ni ska bara veta hur glad en person kan bli, av att höra mobilen plinga till och sedan hitta ett sms i inkorgen från en vän. ett spontant sms, där det egentligen inte står någonting speciellt. åtminstone blir jag det. glad, alltså.
Och (jag veet mkt väl att man aaaaldrig ska börja en mening med Och, meen.), det ÄR faktiskt inte så svårt att ringa runt lite ibland, det må kosta ett par kronor BUT STILL, man kan väl prioritera? jesus alltså...

okey, sry. jag är väl heller inte världsbäst på att höra av mig, men jag försöker. och jag hoppas att exempelvis människor som NELLE, förstår att alla uteblivna samtal från mig inte beror på att jag inte värdesätter vår vänskap, utan helt enkelt att.. jag är glömsk, och jag tror faktiskt att vi klarar oss rätt bra ändå, eller? :) (ska dock försöka ringa just dig lite oftare, nu när Grey´s har börjat har vi ju en massaaa att prata om, right?;P hahaha. mkt bättre än att prata om våra egna misslyckade liv.. eller vad är det jag säger?! vi är ju miss. lyckad 1 och 2, for sure!;D)


men men, för att byta samtalsäme... Imorron är det en av årets matcher, åååh jag dööör. så spännande! måste nog lämna ämnet, innan jag trillar av pinn utav ren och skär.. uppspelthelt, om man nu kan uttrycka sig så.
imorn är det ju friidrott med, igen:) har jag tur är my loove med, och har jag ännu mer tur hinner jag faktiskt tillbaka till lägenheten innan spjutkastningen börjar. :)

nej nu har jag visst skrivit sådär mycket igen, help:p haha. ska nog hoppa in i duschen nu, ska nämligen träffa miss. ortiz ikv, och då måste jag ju vara fräsch, haha eller nåt!;P haha.

& TACK MAJS.:) fika-lunchen i torsdags var nåt av det bästa på länge! ;D

 "jag är så trött på mina vänner och allt vi alltid gör.. och allt vi aldrig gör." /Lasse Lindh.

Kommentarer
Postat av: zlatan

hmm. frågan är villken fotbollskarräer? HAHHA, men men alla kan ju inte vara som zlatan, men jag är nästan det snart ska du få se när jag lärt mit italienska o allt drar jag till inter kickar lite boll gör några mål o sooooftar med mina miljoner ; ) HAHAHAH hur går din stjärn-karriär da? ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback