Someday we'll know,

why Samson loved Delilah.

OJOJOJ, det är mycket FeB på schemat nu, och det tkr vi ju om! ;) mmm. det är grymt svårt dock, jesus alltså. hoppas att jag klarar provet iaf, tkr jag att jag borde. annars kommer min käre lärare Martin att dööö, typ.;p.

Igår stannade Johanna inte hemma, men så är det ju alltid.
Jag klarade mig bra ändå, jag läste i "En nannys dagbok" och den är verkligen en av de bästa böcker jag någonsin läst, den är lätt veckans boktips! :) mm. och sen så var det ju Grey's med, m-m-m, jag dooooog. pratade med jennz om avsnittet idag, daaaaaaamn....!
happy happy happy nue :)

men oj, måste sluta. måste plugga liiite mer Företagsekonomi, och sen är det ju spanska, love;)<3 (blir intressant att se om Victor lyckas hålla sig vaken..xD hahahaha.)

OKEY, vadå flum?:p hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback