Wake up kids;

we got the Dreamers disease.

m-m-m, lite andreas thorkildsen sådär på söndagseftermiddagen är ju inte helt fel, alltså! ;) han är lätt plätt mr Perfect, m-m-m. (han är sjävfallet nomber one för mig, tillsammans med herr Wikingsson.)
(Jag hade mer än gjärna tilltalat mina män vid förnamn, om det nu inte vore för att det gör Johanna så hemskt svartsjuk.)

anledningen till att jag bestämde mig för att skriva det här inlägget, var att jag ville berätta för er alla (hahah vilka alla, det är bara Jojo som läser det här ändå;p), iaf, att jag körde i HUNDRATIO, när jag övningskörde med mor min i helgen, och ännu mer anmärkningsvärt var väl att jag inte fick kärringstopp EN ENDA GÅNG. Första gången detta inträffade, eller inte inträffade, och vilken känsla, alltså. underbart! ;)
(jag borde nog möta Antonela, i lite street-racing sådär, så ska vi nog se vem som är stjärnan här va!;D)

Idag gick skoljoggen av stapeln, och jag måste säga att det var riktigt nice, verkligen. Är sliten nu, och det känns faktiskt bra. ska nog lämna skolan snart, köpa lite furkt innan jag åker hem; sen blir det ju Grey´s ikv, självskrivet lix.
Går jag från skolan nu kommer det att kännas rätt märkligt.. har vant mig vid att vara kvar seeent. man bara MÅSTE älska att skolan har öppet till kl 2100 den här veckan<3 oh yess

nejmen later mina kära dudes, nu måste jag läsa igenom svenskan för femtioelfte gången, för att för femtioelfe gången korrigera texten. så kan det va, ja!

en extra hälsning till min bästa homie; i DIN DRÖMMAR, att du är nästa Alex Schumacher! ;) hahahhahahaha ;DDD
 

Kommentarer
Postat av: alnäs

haha, mm tyckte att det var ett pinsamt inlägg, du förstod att jag var lite onykter el? haha. thanks. :)

Postat av: Anonym

HAHAHAH du är allt för rolig, som jag typ HAHAH. och du ska se när jag kör bil jag dööör om det går snabbare än 500 minus en 0, omg sucha loser är jag! HAHAHA

2007-09-27 @ 15:22:59
URL: http://antonela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback