no sleeping at night,

but i'm going from bar to bar.

Johanna och jag utnyttjade det sista biotillfället på våra rabattkort idag. Vi såg 21. Själv har jag läst en del kommentarer/korta recensioner de senaste veckorna, och filmen har knappast höjts till skyarna; men som tur var överraskade den mig, särskilt Jim Sturgess knocked me down. Nu har jag helt enkelt inget annat val än att se hela Across the universe, istället för att sitta som paralyserad framför youtube-klipp med de olika låtarna ut filmen. Så dagens tips är rätt självklart; se 21! Ingen 5:a, den växlar mellan en solklar och en svag 4:a faktiskt.. But still, se den. Även om ni finner den tråkig, är det knappast någon som kommer att klaga på JSS. (=theJimSturgessSmile.)
ciao!

ps. Jim i rulltrappan är dagens. ds

ps2. Jag måste sluta äta prickigkorv på morgonen. Lukten såväl som smaken sitter i hela dagen, och let's face it; det är varken trevligt för mig eller någon annan. ds2.


(under hela filmen var Jo' och jag tvugna att försöka kväva våra skratt vidvad vi fann roliga scener, eftersom att resten av publiken (vi var väl runt tio st.), var så otroligt lama. MEN, vid 01:24 (i klippet) fanns det ingen hejd. Enjoy folks!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

JSS; ingen kan klaga, & gör nån det så slår jag dem, lätt! ;; & shitpommes det var en torr publik, tur att vi var där och livade upp stämmningen lite, -även om jag är rätt övertygad om att killen snett framför mig gladeligen hade vänt sig om och givit mig en örfil på vägen ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback