Only dreams will keep alive,

the children of the sky.

We could build a future; Paradise on Mars.


I lördags var Åsne Seierstad på besök på Morgonpasset på/I p3, hon pratade bland annat om sin nya bok. Hon är tveklöst en av mina favoritförfattare, och jag vill passa på att flagga för de andra böckerna hon har skrivit, "Bokhandlaren i Kabul", "Hundra och en dag" och "Med ryggen mot världen".

Just nu läser jag High Fidelity av Nock Hornby. Jag har tidigare sett filmen, men som tur är minns jag inte slutet.


Nu är det bara en dag kvar, och tre dagar kvar, det beror på helt på vilket tillfälle man syftar till.

Eftersom att räkmacke-klippet har lagts ut på youtube nu passar jag på att lägga upp det här; söndagens bästa del, tveklöst. Brontén var inte värdelös, det blev en liten Björn-effekt i lightvariant för min del, och det var väl positivt.
Upp och iväg! Andrrrééé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback