Safety pins holding up the things,

That make you mine.
(About your hair, you needn't care,
You look beautiful all the time.)


Här kan ni läsa lite om Miljöjoggen Support UF,
http://www.vaxjofria.se/. Klicka på bilden för att läsa mer (som det också står).
&för att göra ett förtydligande; jag sökte INTE till emax. Jag säger inte att jag hade kommit med om jag hade skickat in en ansökan, MEN det var ett medvetet val från min sida att avstå från att ens försöka. (Anledningen till detta förtydligande är att alla verkar tro att jag har sökt, vilket har gjort att dessa människor har "tyckt synd om mig". &det gillar jag inte.)
Snart är det dags för joggen, sen Stockholm, & därefter ska årsredovisningen in.
Stressigt stressigt, men härligt härligt. (HEHE.)


Can't stop thinking of JSS. Inte för att jag vill det, men ändå.

Dagens tips; bänka dig framför teven 21.30 ikväll, för att se Morgonsoffan på SVT1. Slå vid programmets slut över till kanal5, för att se Sverige Pussas&Kramas (eller, det börjar direkt efter tråk-hockeyn). Det ska i alla fall Johanna&jag göra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gjorde jag! Underbart. Jag älskar Björn, fast bara liiite. :P

2008-04-18 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback