Well we all shine on,

Like the moon and the stars and the sun.

Igår såg jag en dokumentär om Anne Leibovitz, MYCKET intressant. (Tänkte tipsa Veronica om den, hade dock inga pengar på telefonen, sry!)

&om jag har förstått saker och ting rätt så släpper the Kooks sitt nya album idag. Eller om det är imorgon. Det är lite rörigt, eftersom skivans släpps vid olika tillfällen, beronde på vilket land man utgår från. De låtar jag har hört hittills är rätt... lugna, men inte mig emot, tvärt om. Så länge låtarna är bra, som de är i det här fallet, är det ju kanon. Så jag kan väl säga att jag tillägnar det här inlägget till Malin; min the Kooks-soulmate, en riktigt vän som piggade upp mig avsevärt med ett omtänktsamt och spontant sms i fredags. Underbar!
   Låtar jag kan tipsa om på albumet är; Sway, Shine on (titeln får mig att tänka på Lennons låt Instant Karma, därav rubriken på dagens inägg), & One last time, &.. Ja, det finns en hel del bra låtar. I princip alla finns på youtube, sök bara på the kooks- Konk. Enjoy ppl!: )

ps. Katrin "Katreen" Schulman är skön. ds.


Kommentarer
Postat av: malin

ååh jag är så nyfiken på the kooks nya album. Har höga förväntningar! Jag sjöng förresten navie på idol-sökningen i söndags.
miss you! Hoppas att det går bra nu i Stockholm med miljögrejen.
puss

Postat av: veronica

aw, tack söta du för att du tänkte på mig iallafall! :D
kram!

2008-04-14 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback