Will it ever be repeated?

Imorgon kommer Johanna hem. Äntligen.
Det fungerar bra så länge som jag har en massa saker som jag måste fixa, när det händer nya grejer hela tiden. Men så fort jag får fem minuter över känner jag att något saknas, så fort jag får en ny tanke som jag bara måste dela med någon, då märker jag att det är någon som saknas. Som efter dagX, då hade jag behövt min livskamrat. Men jag förlåter henne; eftersom att hon står ut med min dåliga humor. (Att vi delar samma drömmar, &att hon delar min intesåhälsosammabesatthet till HP, Star Wars&teveserier är och en bra bonus.)

men yeahyeah, nu ska vi inte bli för blödiga (jag undrar vad som hade hänt om spanien-resan hade omfattat två veckor istället för endast en? puh),- "snart" är det dags för Scotland; DET gillar vi!

(& intet nytt på lägenhets-fronten, tyvärr.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback