Once in every lifetime.

veckans sæmsta.
1. Sista dagen på jobbet idag (I'll miss that place)
2. the Jonas Brothers (Herre. Gud.)
3. Knæværk

allt annat har varit bra. :)



idag ær det min sista dag i oslo, før den hær gången. Jag kommer att sakna jobbet såvæl som staden. Igår var jag på bio med min onkel och några av hans vænner, och innan filmen børjade vandrade onkel&jag runt i oslo i city ca 45 minuter. Jag funderade på vad det ær med storstæder som fascinerar mig så (nåvæl, både oslo och stockholm ((&&edinburgh!!)) ær væl SMÅ storstæder, men ændå), och jag kom fram till en del saker. Før det førsta kan man faktiskt vara alternativ utan att kallas emo (inte som i gislaved alltså). Det finns också gatumusikanter som faktiskt har TALANG. Igår stannade vi till utanfør W.B Samson før att lyssna på en musiker som satt mitt i gatan och spelade, han sjøng Like a rolling stone av Bob Dylan. Det var helt fantastiskt.
Hørde ni? Han gjorde en cover på en av værldens bæsta låtar,
och det var..
fantastiskt.


Sjælvklart finns det fler bra saker med storstæder. Men nu ska jag føra lite dagbok  (det ær min nya grej hehe), sen kilar jag ivæg till jobbet.



førresten så fick jag blommor av my bosses hæromdagen, før att jag skulle sluta.
Jag tror att jag kommer tillbaka efter studentet. Det kænns så.
I alla fall, blommor. Vi ær i norge nu, liksom :) oh happy days. (de ær lite bruna, efter att hs blivit... oskøtta, oops. men ser ni, fair trade? they really do know me hehe)




ps. sverige på måndag. ds

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, jonas brothers höhö- men den ena är sött (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback