puh

min mössa, linkan och jag var i paris för ett par veckor sedan.
det var bäst. efter vestlandet i norge är paris den vackraste plats jag besökt.

tryck igång klippet längs ner i inlägget innan ni börjar titta på bilderna, för att få den rätta paris-känslan. länkarna under bilderna erbjuder lite wiki-fakta.


Les Invalides


La Tour Eiffel


Notre-Dame de Paris


Beloved Spira <33


munk, typ.


vi tog ungefär 120 bilder på katedralen. Love at first sight.


mmm my guy. han målade av notre-dame.


Förhoppningsvis har jag råd att åka tillbaka till våren, för det var freaking awesome. Jag älskar baguetterna, språket, byggnaderna, och METRON hehe. Montmartre, camambert, lägenheten vi hyrde.. allt var, perfekt.
Phew,
nu ska jag iväg till konsum för att köpa nya chips till johanna, jag råkade äta upp hennes.. var tvungen att tröstäta när jag såg på HP2 dubbat i morse. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback