'and maybe it's to late to say I love you,

but you no I'm.. I'm always late.

jaa nog är det sent alltid. borde lagt mig vid nio, men icke. fastnade först med disken, sen vid youtube. kan se klipp med björn, schyffert, glans betnér i flera timmar. om och om igen. alltid lika roligt. jag minns herr Gustafssons första program; så fort han entrade.. scenen sa jag till johanna; Jag tänker INTE skratta åt honom! vad fan gör han där? han ser för fan ut som att han är femton eller något! han kan omöjligt vara rolig. Nej, jag håller mig till schyffert och dom andra gråa gubbarna i eliten. (typ så)
självklart så kissade jag i underbyxan under björns openening line. mm, det var visserligen inte kärlek vid första ögonkastet; men vid första skämtet.

som henrik skrev; Björn Gustafsson - Komiker (Överallt 2008)

well, bedtime nu. upp kl fem för att skriva arbeten.
(men innan det blir sängen; lite dire straits och lite.. suduko. tantvarning jag vet. men jag älskar det.)

dagens sanning; "Astronomi är den perfekta kombinationen av vetenskap och poesi" /Dr Simon, Summerland
(och jag vet att han inte finns på riktigt, men det gör inte harry potter heller men har jag någonsin brytt mig?)

Kommentarer
Postat av: lisa t

jaa jag saknar grey's som bara den faktiskt. allt
är finfint med mig :) joo jag spelade faktiskt match idag och riktigt bra gick det :D jag är hur lycklig som helst att saker o ting äntligen börjar gå min väg, på flera fronter dessutom :) hur är allt med dig då? hur är det med knät? :/ kramkram :)

Postat av: Johanna

jag kmr också ihåg det, där kan man snacka om killer-inledning, alla tvivel försvann efter han öppnat munnen :D

2008-01-28 @ 00:37:03
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: m

jag kommer hem v7 ! annars ska jag linn och emma hem nu till helgen .fast då skall vi spela volleyboll .
PUSS :*

2008-01-28 @ 15:30:52
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback