huh.

Vad händer liksom. Inatt somnade jag med ett leende på läpparna efter att ha upptäckt en ny kärlek,; i morse när jag hade stigit upp kom tårarna efter bara ett par minuter, pga av att min förra love inte längre finns bland oss.

heat ledger har, tillsammans med matthew mcconaughey, varit min favorit-australienare sen jag var 13, typ. (För det är ngt spec, med australienare; deras accent får den mest alldaglige killen att förvandlas till freaking McDreamy.) I detta fallet var dock mr Ledger extremely hot from the very start. & även TALANGFUL. Fantastiskt att han tog vara på det.
   okej, det kändes inte som att jorden rycktes bort under mina fötter, men jag mådde fysiskt dåligt. För självklart är det skillnad på när en närstående och en kändis går bort, men det känns ändå.
Förra veckan tänkte jag på det; undrar vad som händer nästa gång en kändis dör. När Anna Nicole dog kände jag inte särskilt mycket, men faktum är att man (iaf jag), får en illusion av att vara homie med vissa skådespelare och musiker (celebritet). När denne då går bort; ja visst fan påverkas man. Tänk bara på Elvis, Lennon, Diana.
Har funnit det svårt idag att sluta stirra på bilden jag har av Ledger och hans dotter här på datorn. Hur kan han vara på bilden, men inte vara i livet? & hur ska jag nu kunna se "I'm not there"? overkligt.

28 år, meine got, han kunde ha levt 28 år till minst två gånger om, så att säga. Rest in Peace.


men nu: fadderbarn.

ps.
se Atonoment (Försoning). Nästan lika bra som boken, vilket är very sällsynt.
ds


Kommentarer
Postat av: lisa t

du har så rätt!
och buhu, heath ledger! :(:(:(:( min värld rasade också samman när jag fick höra detta. självmord?? hur kan han göra så här mot oss som älskar honom?!?! gaah selfish bastard.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback