it's eeeasyy.

da da da da da

jag är pank. men som tur är sommarjobbat i Norge säkrat; men min dear farfar ska försöka få en plats åt mig ute i butikerna ist, för det ska gudarna veta att jag har gjort min share part of lagerarbete in my days.

och ey, anledningen till att jag skriver är för att jag vill att nelle ska veta att jag kollade på gg igår. och jag säger bara; hur kan en sån serie någonsin tappa gnistan? nej det tror jag inte på. Och är den inte märkligt, hur en bedårande person kan se ut som skit på grund av att hon har en hemsk personlighet? Eller, det är kanske inte så märkligt, ändå.


men nu ska jag försöka läsa lite spanska, prov imorgon och jag kan typ.. ingenting, fortfarande. det är lite the beatles frossa här i lägenheten också, och jag säger som Jo':

Had it been another day, I might have looked the other way

och snygg- jim är faktiskt snygg. lite.
 


ps. saknar malin, emma och linn. men inte så mkt att jag vill träffa dom, inte nu när magsjukan härjar i volleybollhuset. ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas att vi ses snart
:*
puss! miss u

Postat av: Johanna

mm, kärlek till beatles&söt-jim alltså.

när kmr du hem ikv? james väntar! :D

2008-01-30 @ 19:22:24
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback