There are 9 million bicykles in Beijin,

that's a fact, It's a thing we can't deny,

Nu är jag tillbaka i Växjö. Och jag gillarT. Men det är kallt, SVINKALLT! brrr. Tur att jag har Seth att mysa med, hehe. Han värmer mig. (not)

Iaf, lovet har varit SUPERBRA. jag har... träffat nelle, vilket inte händer så ofta (och tur är väl det för palla henne, hehehe). jag har även.. umgåtts med vikk. Eller, Vicki, som hon numera stavar sitt namn. Knäpp. Hmm, har chillat med linnzan en kväll med, MMM bra film! och en bra linn med, btw.;) feting nice att träffa malin, sickan och emma med, såklart.
och släkten.

det har inte hänt särskilt mkt under 07. Eller.. Justin, Lassex2, Disney, Mattias och.. operation. Det hände. och det vara stora grejer.
det som står på schemat 08 är... fylla 18, Lasse, jobba, hålla mig undan solen och såååå....  EM! mm, höjdpunkt!
annars inget mer. Skönt.

jag har egentligen inget vettigt att förtälja, er kära vänner.. bortsett från att det är idrottsgala i Norge nu, och Aksel är skitsnygg. plus att han blev årets idrottsman med. vem annars liksom?=)


(.. just like the fact that I will love you till I die.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback