A fine frenzy, baby.

"But you picked me."
Nu är den första veckan i butiken avklarad, det känns bra.


"Yeah  you picked me".
Min första kund såg ut som en gud, han var NÄSTAN lika vacker som en av mina kollegor. Nästan.

"Like an apple on a tree"
Så yes yes. Två veckort in Norway! Jeez. Lite har jag allt hunnit med, & om saker och ting går min väg blir det Springsteen på måndag. Mycket spännande, då han är med på min top 10 lista. Herregud.




Veckans tips är The Office, orginalversionen. Har spenderat de senaste dagarna med att kolla igenom de två första säsongerna, mycket imponerande. Serien alltså. Jag menar inte att jag är imponerande. Nedan får ni ett litet smakprov, enjoy! :) Nu ska jag skicka iväg ett par mail, sånt är viktigt när man abroad. Hei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback