Det ær så vackert hær.

Oslo ær verkligen vackert. Mycket. Ikvæll har jag gått en runda på kyrkogården vi bor granne med, yes yes den hær sommarne arbetar jag på mina rædslor. Exempelvis har jag redan åkt hiss ett antal gånger, med min farbror, upp från garaget. Fungerar fint. Ibland. (Sællan.)


Annars jobbar jag på mina listor a la High Fidelity. Jag har kommit fram till att jagh ar 9 favoritartister, tre stycken som inte riktigt kommer med på listan då de ær lika bra (blir væl en top 12 lista till slut, skulle jag tror. Annars ær det ingen inbørdes ordning, egentligen.)




Skulle jag sløsa tid på att gøra en lista øver vackra mænniskor, dvs rent utseendemæssigt, då skulle Paolo Nutini sækerligen vara med på den.
0:13 till 0:17 får mig næstan att gråta. Jag tror allt artt I have a thing for skottar.
 



Jag hade egentligen inget viktigt att sæga, som vanligt. Bara att livet leker, och att jag inte skulle vilja vara någon annan stans just nu, till trots før saknaden av många vænner, som befinner sig i olika delar av værlden (dvs. sverige och bosnien, typ.)

Nu ska jag ringa min livscoach ozzy, han ær min supersub nu nær izze ær so far away. men hon irnger från bosnien imorgon, det blir trevligt=) natt allihopa!


ps. johanna jag saknar dig ds.

Kommentarer
Postat av: johanna

ds. carina jag saknar dig ps. (SKOTTLAAAAND)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback