Ja, vi elsker dette landet, som det stiger frem.

Yes Yes, Norge ær nice, & bæst ær Oslo. Jobbet ær so far stimulerande, nytt och roligt, & jag har æven hunnit med att læsa en bok (sagan om ringen), och se ett par filmet (exempelvis Catch me if you can, med min favorit DiCaprio).

Det har æven blivit en hel del trænande och promenerande (æven det går væl under kategorin træning), underhållningen har då varit musik. Mp3:n har fulladdad med Coldplay, Duffy, the Kooks och Rihanna. Carina-Gillar:)

Det finns många vackra mænniskor i Norge, DOCK finns det ÆNNU FLER som klær sig helt sinnessjukt dåligt. Många har fastnat på.. inte 90-talet, utan någon gång under børjan av sekelsskiftet. Katastrofalt. Modebloggarna Randi, Fanny och Rask hade aldrig øverlevt.




Nu ska jag bo hos min onkel i ett par dagar, jag har en kænsla av att det kommer att bli mycket filmtittande och ps3 spelande. Johanna borde vara hær nu. Næsta inlægg innehåller førhoppningsvis bilder på några av de hundar som cirkulerar i farmors kvarter, høgsta prio ær drottningen från South Africa.


Kvællens tema; Star Wars




Kommentarer
Postat av: johanna

starr warrs

Postat av: johanna

mhmmm, östeer ;; :!

2008-07-03 @ 20:22:38
URL: http://johannay.blogg.se/
Postat av: johanna

varrt ärr du?

2008-07-04 @ 18:27:46
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback