oooo-key.

Det ær mycket nu! Kænner stor press,
depp depp,
usch.

det beror nog på att jag har sagt farvæl till personer idag, som jag kanske aldrig kommer att få se igen. avsked ær det værsta. eller, det som ær værst ær nog att det alltid ær JAG som ær mest ledsen.
så som sagt, deppig.

har dærfør gjort en lista øver saker att se fram emot
1. Muligheten til at det kan bli to ukers jobbing til i butikken
2. Årets resterande konserter
3. Reunion-fika med Izze & co på Palle till høsten
4. Catching-up-time med Jo till høsten (biobiobiobio HP-WANTED-PENELOPE)
5. Scotlands-flytten hehe



Filmerna jag har sett den hær veckan ær før øvrigt; office space (underbart soundtrack), dodgeball (ælskar vince), narnia ngnting (førsta mmm men kan inte vænta på prrrinsss casspppiannn) & a night at the museum (muhahhaha LOVE the little ppl!).




well well. norway says godnight, see you at work tomorrow morning!

ps. ha det bæst i turk-landet, Antonela!!!!!! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback