yessssss

nu ær jag tillbaka
på øslandet
i butiken
i oslo
!!!


vestlandet var dock underbart, precis som sist. jag stod under en mini-glaciær, i smæltvattnet, och nu ær jag lite krasslig hehe. sånt man får ta. jag gillar att leva farligt (hmm.) sen badade jag æven i sognefjorden, vilket betyder att jag har badat två ggr igår. att badtilfælle till och jag har tangerat fjolårets bottenrekord! satsar på minst två dopp till dock.




kallt som fan. "glaciæren" var en "arm", en gren från den "riktiga", stora glaciæren. (jag dansar inte, jag fryser.)


lørdag morgon. gosh, så många berg och fjæll.



yepp jag jobbade på min højdskræck. men jag ær nog ræddare nu æn vad jag var før en vecka sedan. jaja. det var helt underbart, i alla fall.

ps. det finns ett stælle i norge som heter Skotland, SUG PÅ DEN SVERIGE ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback