mmm Gislaved.

Jag förstår inte varför jag alltid klagar på Gislaved. Här finns ju allt man behöver. Ett "rö-ljus", typ tio pizzarestauranger och så Speedwaybanan då.
Nej men allvarligt. Det finns mycket bra. Som  min bästa vän Vikki, och.... ja, Vikki är nog den/det enda.
Men det är trots allt skönt att vara hemma. Farmor, farfar och mina ena mormor är här. Party! Nu längtar jag ännu mer till Norge resan, det ska bli kul att träffa släkten. Måste ta igen allt jag har missat de senaste... 18 åren, eller vad det nu är.

På tal om någonting helt annat, så diskuterade jag och min vän Mårten Malm min kvinnlighet igår när vi satt på biblioteket (eller snarare min brist på brist på kvinnlighet). Iaf, lite (mycket) skämtsamt sa Malm; Du är Sveriges svar på Afrodite.
Carina tänker; hm, Afrodite? Som i melodifestivals-afrodite?
Lite sorgligt att jag inte direkt kopplat Afrodite, kärleksgudinnan.



Nu ska jag avsluta. kl är sex på morgonen och jag måste fortsätta med att skriva lite om Miguel de Cervantes. När min papi har vaknat ska vi nog fortsätta att snacka skit om Carl Bild, sen blir det studentfirande.

På tal om Calle. Jag är bombsäker på att han ALLTID blev vald sist när man skulle välja fotbollslag, på idrotten när han gick i skolan. För typ 200 år sedan.
Hej!!!!



Mkt text idag, här kommer ett par bilder!
image104
Sommartrend: Läppenna (alt. läppPenna?) & superblekta tänder. Mmm vi gillar!


image106
Årets bild?
He's a hard man to please, thats for sure!  Clabbe är INTE övertygad.
Jobbigt att gå samhäll, jag kan tänka mig att jag, när bilden tas, försöker räkna ut hur mycket en chokladkaka + kaffe kostar sammanlagt. mm miniräknare!

Kommentarer
Postat av: johanna

yeah, don Quijote - mannen myten legenden!

2008-06-05 @ 10:50:13
Postat av: johanna

haha, nej faktiskt inte! ;; men enbart på grund av den något pinsamma anledningen att jag kallade honom det som det låter som, alltså hans namn bokstaverat, i mitt huvud när jag läste boken. kunde inte hjälpa mig själv!

2008-06-05 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback