Inside I'm dancing.

& bara så att ni vet. Vissa av er ser inte min text pga av min ani+padmé bild, men det beror på ett era datorer är knäppa. Det fungerar bra på min lappis, och det är allt som spelar någon roll.

I oktober ska Jo&Jag se Björn och Måns. Nice. Men just nu längtar jag mest till Schyffert: fredagen den 4:e april, dvs TVÅ DAGAR efter dagX. Helt perfekt.
Hoppas att ozzy får med sig vidar, och att det finns några biljetter kvar.
det ska bli spännande att se showen, eftersom att mina enda minnen rån 90talet är från när Prinsessan Diana dog, typ. Och så lyssnade jag mycket på Janet Jackson.

nej nu är det stenhårt jobb som gäller; vi har föreläsning på TC på torsdag, och företagspresentationen måste vi fixa parallellt med förberedelserna inför TC besöket. pommes.


trots ani's intåg i mitt liv så kvarstår faktum; james andrew är still The man. och det är väl rätt självklart egentligen; är man The man kan man aldrig mer vara någon annan än The man.
image76
ps. vi skulle ha skickat amy eller BWO. fast challan är bra.! ds

Kommentarer
Postat av: Johanna

THE MANNN ;; indeed.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback