The sun is shining bright,

But I prefer the night.

Idag har jag lyssnat på "Eru Edgy?", på p3. Programmet sänds på lördagar, från kl 16.03. Intressant. Jag gillar idén om att ett anti-rasist band ska kosta "500 SPÄNN!", och teorin om varför gamla och unga kan säga precis vad dom vill, inga hämningar där inte, den är rätt bra faktiskt.
Bra program! Jag gillart. Och jag gillar p3; faktum är att jag inte finnner Säkert!'s musik fullt så motbjudande längre. Det är lite som med kaffe; har man druckit ca fem kaffekoppar, då är det plötsligt inte så äckligt längre; och efter den nionde koppen är det rent av gott.


Det finns inte många människor som kan få mig att vara vaken efter klockan 22.00 en vardagkväll, men det finns några få människor som har lyckats med den uppgiften. På onsdag, den 2:a april, är det premiär för "Sverige pussas och kramas", uppföljaren till "Sverige dansar och ler". Veckans tips, helt klart!
Föresten, jag älskar André Wickström.
Andreeee Fille freddeee

Kommentarer
Postat av: johanna

yes; det är dags för andre på söndag actually, NICE. och jag missar premiären för sverige pussas och kramas :(:(:(

du får spela in det. eller memorera, -you're choice.

2008-03-29 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback