We should be Bonnie and Clyde on the road.


I feel fascination, a kicking sensation
This is my turn and I'm striking for gold.
Let's fly this truck through the sky,
Worlds colliding; We keep on riding !


Jag älskar kändis-bloggar. Schyffert, Rolinski och Betnér. M-m-m.

Jag saknar serien "Psych" som visades på femman förut; men nu har serien "Chuck" startat på trean, som påmminer mycket om Psych... så om jag kisar och inte har på för högt ljud kan jag låtsat att det är Psych jag tittar på.

Snart ska jag sova; vi ska samlas på smp klockan åtta imorgon för att trycka fler pins och lite sånt.
Avslutar med en video; min nya grej.
ps. jag säger bara oth! ds


ps2. missa inte parlamentet imorgon! & om ni missade det förra veckan; kolla in klippen på youtube med Kristoffer Appelqvist. ds2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback