Yeah you, got that something,

I think you'll understand.

beatles frossan har inte lagt sig än. inte mig emot.


till helgen kommer bestemor&bestefar; Det gillar vi, för det betyder att jag får extra mat med mig till Växjö på söndag. Och mat gillar vi, liksom. Eller vi och vi. Jag.

dumdidumdidum.. om du läser detta ozzy, hoppas att du har det bra:)
& om du läser detta Jo', så säger jag bara HAYDEN.
nellis; hur går det med säsong fem?
malin; hur går det med teorin?
linnzi; hur går det med allt? it's been too long.


ps. yeah go mona sahlin lite grand, idag. känns som att jag förstår hennes tanke. jag är ju ändå uppvuxen i gislaved liksom. in tha hood. vet däremot inte vad jag tkr om fp:s förslag. bra, tror jag. men kanske inte. det är ju trots allt fp vi pratar om, det finns säker nån hake som jag missat. ds


 
When I say that something, I wanna hold your hand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg det går bra, helt bäst men det har blvit lite broplem mellan haley och nathan och alltså jag DÖR för
jamie han är sööööötast, om jag någon gång får en unge ska han va sån annars ska han ha stryk. hahah! och brooke har en ny lite thing going on, mmm han är helt snygg hennes nya! och rachel är pundare, wohhoo! (ne jag tkr synd om henne) och luke ska gifta sig med man faced lindsey (oth-skämt du kommer fatta när du ser) hahah alltså börja kolla NUUUUUU! (lätt att ja hde kunnat dra en hel bok om oth :D)

Postat av: Johanna

yeahh, torsagshayden låter primuuxx, ;; och när gick du och la dig idag? jag måste ha missat det; var nog inne i spanska-plugget, HE HE. eller ås har jag bara glömt det - blir mer och mer osm min far varje dag!

2008-03-11 @ 22:54:20
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: oscar

hey c, beatles!

that's great,

och läger är bra tack i croatia.. soligt & lärorikt, omväxlande!

hur går det för VD och company da?
-dagX-karusellen ska ju strax starta :)

må gott och hälsa gänget!

2008-03-13 @ 12:14:10
Postat av: Johanna

drop dead you will, evil he gets the beautiful boy. funderar på att skriva ett helt inlägg på yodanska, meeeeeen; en annan dag, ska sova snarttt (& drömma och annnII, för han var ju din inatt) // your master

2008-03-13 @ 23:09:05
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback