Lucy in the sky.

Vecka 21 blev en bra vecka. Jag fick tag i en billig siesta biljett, tilldelades en plats på emax  & så veckans höjdpunkt då; Dubbeln! Helt fantastiskt, en av de bästa matcher jag någonsin sett.



Idag har jag lyssnat en hel del på låtar tillägnade John Lennon. Nedan följer en lista på.. alla jag lyssnat på. Jag kan inte säga att någon är bättre än någon annan, även om det är så. För att Lennon är Lennon, trots att han tog sin sitsta hustrus namn innan han mördades. Men Yoko är ju lite cool. Eller hur var det nu igen..?

Elton John- Empty Garden (Hey Hey Johnny)
George Harrison- All those years ago
Mike Oldfield- Moonlight shadow
Paul McCartney- Here today
The Cranberries- I Just Shot John Lennon
Queen- Life is real
Joan Baez- Sgt. Pepper's band
Ringo Starr- Liverpool 8
Guns N' Roses- Catcher in the Rye



Ikväll vinner Charlotte. Woho! Tjejer kan vavava
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback