du är inte alltid vad du lyssnar på. men oftast.

för ett par år sedan satt jag och min BFF in real life, Linnzan (hon är för övrigt mkt coolare än Ebba von Sydow, egentligen), och kollade på något musikprogram om Pete Doherty

han var SÅ wasted,
verkligen

och han pratade om att han aldrig tog droger


det var lite speciellt. kom att tänka på det när jag hörde Baddie´s Boogey för en liten stund sedan.



trots den sorgliga biten med drogerna är det ett glatt minne för mig, eftersom att det påminner mig om två saker som ofta får mig att le; linn och Babyshambles.
ett noll till den positiva sidan, I suppose.
Så underskatta aldrig kraften hos din bäsa vän och lite engelsk musik sådär på lördagseftermiddagen. Eller alla dagar, alla tider på dygnet, really.


Deft left hand

Kommentarer
Postat av: linn

och som jag saknar dig vännen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback