smart

det gäller att fylla vardagen med små saker som..

peppar,
liksom


jag är medlem på paolo nutinis och manchester uniteds hemsidor, för att alla news ska ramla ner i min inkorg


så när den lilla rutan som gör mig varse om nya mail poppar upp i det högra hörnet av min gamla , trogna, PC-skärm, så står det ibland ngt i stil med "du har fått ett nytt mail av Paolo Nutini", eller "..av Manchester United". OM jag har, tänker jag då. Ja tack. Jag inbillar mig gärna att det är Paolo själv, och till och med sir Alex, som gör sig det besväret att skriva personliga mail till mig

två favorit-skottar, liksom,
penpals,
ja tack!





sånt lyser upp min dag. det gäller att dra några vita lögner för sig själv ibland, tror jag.

ha en fortsatt bra helg.


Kommentarer
Postat av: Annanas

We're the army of dreamers, som Broder Daniel så fint uttrycker det, och jag håller med er! Mer fantasier åt folket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback