turnén 2008..

... var över förväntan.
och jag hade ändå superhöga förväntingar.
det var främst özz som förvånade, positivt. hans snack om smala tjejer, jante, sverige, handikappade.. allt var klockrent.

soran var bättre än jag någonsin har drömt om, och jag drömmer faktiskt om honom rätt ofta. fick några tips inför de kommande flygresorna, när planet störtar ska jag bara hålla hårt (alltså, superhårt,) i flygstolen, så klarar jag mig

måns var samma måns som på extra extra men ändå så långt ifrån, han är sjukt klok och kungen på att improvisera (och kung på att trasha runt som en äkta rockstar, han hade dock ingen elgitarr så det fick bli en klocka. björn blev helt förvirrad när han gick upp efter måns, hade ingen koll på när han skulle gå av)

när björn pratade om hur svårt det var att vara nyinflyttad i stockholm och sen även sjöng "kossan burning" var min kväll gjord


men soran var bäst. MMMM. och alla drev med björn, klockrent.




fick fota i början. så alla passade på. och måns passade också på, tydligen, när björn ställde sig på knä.



one for the family album:) <3



fantastiska. tack!!



well well nu ska jag lägga mig, svårt att sova dock när det enda jag kan tänka på är flygresan som väntar på tisdag. jag har faktiskt städat mitt rum i växjö, om jag dör vill jag inte att mina folks ska hitta ett stökigt rum i city. omtänksam jag är.
och just det. johanna is handsome. tänkte passa på att skriva det, utifall att det här är mitt sista blogginlägg. ciao ppl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback