"push me,

and I wont fall."


Det är verkligen som Anna säger. Man ska aldrig skämmas för den musik man gillar.
Man borde inte skämmas så mycket över huvud taget. Nedan listar jag ting jag kind of har dolt för andra (förut vikk och jo' då, hehe.) Vi börjar smått.

confessions of a not-so-dangerous mind;
- Jag älskar Miley Cyrus låt
Start all over (ÄLSKAR)
- Den tevekanal jag saknar mest när jag befinner mig i mitt rum i Växjö är Disney Channel
- BigBrother är ett av mina absoluta favoritprogram. Någonsin.
- Jag vet inte vad "en republikan" är. Pelikan?




i alla fall, här är nattens tips; Anna är cool och skriver för groove.



godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag blir ju alldeles hedrad! :'D

Postat av: Alina

Håller med!! :D "dålig musiksmak du har" well fuck you, din musiksmak kan vara dålig^^ haha

2008-09-16 @ 17:03:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback