questions of science.

nu finns Annas recension (coldplay) att läsa på groove.se
får fortfarande rysningar när jag tänker tillbaka på torsdagskvällen. det är så det ska vara:)

Gosh, snacka om att jag blev star-struck när jag besökte huvudstaden! När jag fortfarande befann mig inne på centralen undgick jag med nöd och näppe att krocka med en enorm man, vilket jag inte borde ha gjort, för om vi hade krockat hade jag gått in i KRISTOFFER APPELQVIST. Det är inte alla som vet vem han är, men.. jag gör det. Han är en av de roligaste. Ni kan läsa hans blogg här. Gosh.
Dagen gick vidare utan kändisar, men när jag väl har tagit min plats inne i globen kommer ingen mindre än Anton Körberg in genom en dörr, en dörr som var ca 3 meter ifrån mig. Visst är han en dukig trummis, visst är bandet han är medlem i (Happypill) väldigt bra, men det enda jag kunde tänka var; VARFÖR är det inte Tommy himself som entrar arenan? Varför? Tommy Körberg är en av mina absoluta favoriter, så på något vis toppades min kväll där, när hans son kom in. (fast sen kom chris martin och resten av coldplay och då toppades kvällen på riktigt, känns som årets topp, faktiskt.)


Här kommer en försenad stockholmsbild. (Jag var lika trött som jag ser ut, ja. inte många timmars sömn den natten, och på tåget satt jag bredvid en man som var superlik Sylar, från Heroes, eye?, så det enda jag kunde tänka på under ca fyra timmar var att jag ABSOLUT INTE fick störa honom, på något vis.)
 Ozzy oz! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag gillar att ni har matchande tröjor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback