I know baby that darkness serves a purpose,

but this has been going on for way too long now.

När jag vaknade i morse trodde jag först att jag hade haft en mardröm, då jag minndes att jag utsatts för mordförsök. Efter ett par sekunder insåg jag dock att det var Edward Cullen som hade försökt ta mitt liv.. &då var det inte en mardröm längre.
Men jag hade andra märkliga drömmar as well. Kanske beror det på att jag ska "jobba" på ett "dagis" idag, med "barn". Ok, jag menar bara "jobba". Jag är långt ifrån nervös, jag är mest irriterad för att jag inte kommer att kunna lyssna på musik.
Kanske sjunger de psalmed dock, det är ju på det där kyrk-dagiset.
ding ding ding! Där har vi det, det är DET som gör mig lite stressad. Det här kan komma att bli intressant.

För att fördriva tiden får jag hoppas på att Ewan har goda nyheter ikväll angående våra Billie-biljetter. Billie i mitt hjärta, gaddammit!
along with HP 4.


Nu ska jag dra igång the rifles medan jag... väntar på att klockan ska närma sig 8. Jag är fricking trött, men vafan, allt för scotland. Hej!


Kommentarer
Postat av: linn

mhmm, edward cullen hade gärna fått döda mig lite också ;)

2009-02-17 @ 13:32:31
Postat av: Johanna

ALLT för skottland!



och ja, The arm. på The Paoloo.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback