'maybe you'll find me someday

ok ok. De senaste.. 48 timmarna har jag genomgått en brutal supersvacka.
Den här svackan slutar dock, om inte nu, klockan 06.00 imorgon, när väckarklockan ringer. Och jag har kommit till insikt om att det inte är rimligt att reagera på ett visst sett när man läser nyhter (skvaller) om robert pattinson och paris hilton. Det faktum att han som spelar Fred Weasley i verkligheten heter James Andrew är inte heller något tecken.
De senaste dygnen i isolation har alltså inte bara vari waste of time.. fan, jag har till och med hunnit se två st harry potter-filmer, liksom. July 17 can't come soon enough.


Nu ska jag sjunga högt till lene marlins A place nearby, för det känns som precis som att någon har dött. Kanske beror det på alla greys anatomy avsnitt jag har sett idag. Kanske inte.




Joe, here's to you (and get fricking well, BILLIE on saturday!) ;


(och till er som tror att jag är ironisk ang. hp... I'm not. Quality time, ppl! Prioriteringar! & jag skämtar aldrig om hp. aldrig.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, HP FTW! hehe.

& greyys,



Frickin paris hilton, it better not be true! it can't be. CAN'T! totally UPSET!



och MMM thanks for the clip, top 2 favourite paolo for sure. and that is quite big :!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback