"Merde, actually",

Jag hittade månadens bok på Pocketrummet igår. Huvudkaraktären, en egelskman, flyttar till Paris för att öppna en salon de thé.
Spännande att någon redan har gett ut en bok om min dröm. (Även om det inte är den stora drömmen, den stora drömmen är ju en liknande salong fast i Dubaij, såklart. Vart annars?)

Anyhow.. Jag har läst halva boken och I'm fricking lovin' it, & det är inte bara för att jag ryser varje gång jag känner igen de platser han beskriver; storyn är helt underbar samtidigt som jag älskar berättarens, dvs huvudkaraktärens, brittiska.. way.
Mmm. Paris!















Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, "hans brittiska... way", helsnyggt sagt! Dagens formulering. Det du!

2009-02-27 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback