drunken dreams

jag har svårt att avgöra vad som är "dagens", det finns så många aspiranter, så mkt insane har hänt. Här är the nominees, i alla fall;

*
Joe trodde att jag hade fått "frick" från kevin jonas, HAHAHAHA.
*Isse skickar ett sms från tåget; "...jag vill bara ställa mig upp och skrika; Jag vill ju inte till Stockholm, jag vill till GÖTEBOOORRRG!!"
*Karl Lagerfeldt gjorde min morgon
*Johan Jonas har varit på campus och hämtat våre billie-tickets  (!!!!!!!!!!!)
*Robin kontrade med att säga att han var "the model of all rockers" efter att jag hade beskrivit honom som en pop-clown. (fast han sa det givetvis på svenska. stupid swede..)
*rp ska dela ut ett pris på oscarsgalan.

ok vad snackar jag om, den sistnämnda punkten är självfallet dagens. Har aldrig sett fram emot att dygna som iår. Förutom förra året, när fricking (untouchable) jamess var där.




ciao.

Kommentarer
Postat av: Joe

YEAH länkad och allt



mhm, rp is veckans


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback