It's not fair

veckans sanning;
"Den franske filosofen Descartes ska ha sagt att Sverige är ett land där både människor och tankar fryser till is."
Word mannen'!

& I can truly feel it in my bones att allting kommer att förändras när jag beger mig till the UK. "you're such a planner" skrev Joe till mig igår, & indeed, så är det nog.
När jag är 20 ska jag öppna ett café i Edinburgh,
vid 25 kommer jag att driva ett superindie (typ) musikbolag som kommer att signa fantastiska musiker á la Paolo Nutini och The View,
& året jag fyller 30 kommer den seriösa planeringen av änäs och min klubb att inledas.

Målet är därmed att vara ett respekterat namn inom musikbranschen trots min totala avsaknad av musikalisk begåvning.
Så det gör egentligen ingenting att jag inte har möjligheten att se Pete Doherty i Borlänge i sommar, för det kommer att lösa sig. Jag nöjer mig med min Babyshambles-dvd så länge, och att leta klipp på Pete när han vandrar runt i Paris (gemensam nämnare; kärleken för Paris, dingdingding!).



"& so far står lily allen för årets album", säger carina McCarmichael.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback