måndag.

Det tar sån tid ibland

att det är svårt att förstå. Jag gav bright eyes ett försök för ett par månader sedan, men gav snabbt upp. Slutsatsen jag drog var olyckligt nog att conor oberst som soloartist var ett lika hopplöst projekt. det är viktigt att kunna medge sina misstag.



i övrigt är så har jag utsett jarvis cocker till en av mina absolut största musiker-crushes ever, han är right up there med paolo nutini, pete doherty och ed westwick. paolo och jarvis leder.


just nu är jag på ett extremt myshumör, tyvärr bidrar inte analysering av konflikten på nordirland till någon vidare stämning (åtminstone ingen önskvärd), så jag får rädda situationen med pojkarna i the script, pulp och conor. (och jag kan väl erkänna att jag crushar lite på taylor swift med.)



allting har sin tid,
men tid är inte alltid pengar heller.

Kommentarer
Postat av: Äna

Du säger att du inte gillar Conor, men postar hans lovely video? Jag fattar inte. New version needed, "måndag." for dummies, yes please.

2009-01-12 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback