Ian

efter en riktigt sucky day krävs det mycket för att inte hela kvällen ska bli förstörd

veronica mars hade kanske räckt, i och för sig, men att hitta Touching from a distance i min engelskalärares bokhandel gav mig tårar i ögonen. och jag grät inte när jag såg det där veronica mars-avsnittet hos joeHanna. Det coolaste är att min lärares man köpte boken när han var i london för ett par veckor sedan, så den är typ, importerad. nu är jag nästan glad att jag inte har hittat den i sverige, 5 veckors letande gav till slut ett mkt tillfredsställande resultat.


ok ok, födelsedag snart
önskelista:
- Pulp- Diffrent Class
- att JB kommer till Sverige (kan ngn fixa eller???)
- biljetter till london i april
- barn att passa
- att Viddes present kan komma ngn jävla gång, så att han kan få dom
- pete doherty


nu vet ni. jag väntar.
(allt harry potter-relaterat fungerar också.)



så länge; Lily Allen- the Fear.

Kommentarer
Postat av: joeHanna heheh

hahah, veronica mars i mitt hjärta

camilla belle i mitt.. ja inte hjärta iallafall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback