greatest thoughts- blue roses

medan Joe "sliter" på GP har jag
-hittat ett skivbolag som ska signa oss
-sparat 250 nya bilder av kate moss på min dator
-sett en av tidernas roligaste filmer (the hitchhikers guide to the galaxy)
-kollat igenom två säsonger av Scrubs
-druckit champagne


så. värt. det.
visst,
jag har inte råd att köpa en macbook innan jag flyttar till Edinburgh.
synd,
javisst,
men väl på plats i Skottland kommer jag ändå vara upptagen med att leta efter Lords, Earls, och Sirs att förlova mig med. Och dessa herrar finns inte på datingsidor online.





Astedwea ittlae ejaysdae
They're the cleverest blonde weekend
Astedwae ittlae ejaysdae
I wish everybody danced like them

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback