monday morning

Att var sjuk är inte.. roligt, har jag insett nu. Det är så sällan jag mår riktigt dåligt, att jag aldrig riktigt minns hur det är.
Som tur är är det ett flertal saker som har förgyllt min dag.. och klockan är bara två. Lovande.

*Jag köpte mars nummer av teenvogue tidigare idag. Jag kände verkligen hur jag förtjänade att köpa den. Till en början var jag dock lite kluven; magasin ingår ju inge längre i min budget.. Men jag insåg snart att det inte räknas, när Taylor Swift är på omslaget.

*Min onkel skickade mail från London. "On my many years of travel I can, hand on heart, say that Edinburgh is THE nicest city I have ever been". So clever. "I have lived in the UK now for 15 years and can only confirm that it is a great place to live. I can truly say that I would now find it very hard to move back to Norway now since I like it so much here". Jag undrar om det inte är han som egentligen är min biologiska far.




Till sommarne beger jag mig troligtvis till London för att jobba lite. Kanske finner där  jag min egen Steven Merchant. Kanske.. den riktiga Steven Merchant, till och med.
Till dess nöjer jag med Gustav, som precis kom förbi med en kopp blåbärste. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback