wire to wire

det finns många saker som glädjer mig just nu

projektrapporten är (i princip) fricking fixad,
imorgon kommer vidar
& på måndag kommer vi invånare i rummet få oss ett gott skratt när Linkan kommer tillbaka från Mora och upptäcker att vi har slagit in hennes dator, datorskärm, tangentbord och mus i rosa presentpapper. Eller, det är ju inte så säkert att hon kommer att skratta.. but that's not the point. Resten av oss kommer att göra det.

För ett par veckor sedan funderade jag på vad jag kulle komma att minnas från min gymnasietid, och jag har kommit fram till att operation Göra Livet Surt för Linkan definitivt är en av sakerna. Sedan i ettan har Maja&moi gjort vårt främsta och tagit vårt uppdrag på största allvar. And it sure feels good.



nu ska jag skicka ett sms till Joe, "Twilight Tonight?", & om jag får det svar jag hoppas på är kvällen räddad, jag kommer inte ens ha dåligt samvete för de... sex skolarbeten jag är sen med.



nästa vecka kommer förhoppningsvis fucking big news
BIG I TELL YOU!

Kommentarer
Postat av: ines

det är jag som har betalat för det rosa presentpappret f you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback