In the middle of the night

I kid, I kid. Jag är i princip aldrig uppe mitt i natten. Varje kväll runt 21:30 går jag in i en vägg, och vid 22:00 drömmer jag om alla mina män, muffins och ugglor.

Min "night owl"-tisha är min favorit. Tisha, alltså. Inte min favorit.. någonting annat. Jag undrar varför jag är så fascinerad av ugglor? Kanske för att jag ibland önskar att jag kunde köra nattpass som Isse, eller för att de påminner mig så mycket om Harry Potter.

Här i Harry Potter-land/HP-Theme park är allt bra, för övrigt. Ines "hot mama" Micanovic hälsade på för en vecka sedan och vi hann med rätt mycket, som att dricka kaffe, äta lots of cake, dansa, sova. Vandra i storm, kolla på kronjuveler.



Det var lite tomt när hon for tillbaka till Sverige, men veckan har ändå fyllts av
kaffe
fearless- platinum edition
charity shop-shopping
mer kaffe
och lite te.

Och snart är det Saint Andrew's Day. Planerna för helgen är relativt klara och det ser ut att bli ett enda stort kalas. Fint!


Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback