jag fikar för mycket



Finlay- why is there sugar on your cereals?
Gordon- cos daddy put it there.
Finlay- why?
Gordon- well, daddy is feeling a bit.. flat, today.
Finlay- what does that mean?
Gordon- that I.. don't have much energy.
Finlay- why?
Gordon- cos daddy was drunk yesterday. he's hungover today.
Finlay- what does drunk mean?
Gordon- that... daddy had to many beers. and now he doesn't feel very well.

Finlay var klok nog att sluta ställa frågor, efter detta.


Skottland är underbart, fortfarande. Såklart. Jag har provat fish n' chips, och friterad pizza. Det smakade som jag trodde. Ibland saknar jag att bo i samma stad som en bästa vän vars far är kock. Och, jag har Lasse-cravings, jag vill se Winnerbäck live, gärna, ja. Annars saknar jag jag ingenting. Från Sverige, med Sverige. Bara min min gitarr, Billy, som just nu befinner sig hemma hos Johanna. Jag är rädd att ett av the anti christs (About a boy referens) där borta har försökt stämma om den åt mig. Fan.


Lots of love! And music. Same same, hah. Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback